22 juni

Lyssnar på Syket och mår illa. Snälla illamående, försvinn! Det kanske går över av lite cheese balls? Vet att de ligger på översta hyllan i skafferiet och jag tvekar. Ikväll ska jag läsa mina två Bon-tidningar som kommit hem till mig under den tiden jag inte varit hemma. Har inte läst dem ännu vilket är lite skamligt för de är ju egentligen jättebra. Medan jag läser ska mina fötter få en omgång i baljan. Fotbad med andra ord. Fler bilder från Julias bal:

Smink på.
Det var svårt att få ett foto där allas ögonlock var öppna, pupillerna någorlunda riktade mot min lins och utan konstiga miner och fix-fix-ande. Det här var det bästa jag kunde åstadkomma.
Och bilen.
Fina ni var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0