Drömmar

Ikväll har jag och Gabrilla (oj nu kanske jag är jättedum som avslöjar detta på en blogg men jag tror faktiskt inte att något illa kommer hända för det är ju ändå så pass få som läser det jag skriver ändå) plankat in på biografen. Så värt. Det blev Baksmällan 2. Har inte sett ettan och hade egentligen ingen aning om vad vi gav oss in i. Men, jag blev sannerligen glatt överraskad. Skrattade så otroligt mycket. Och att den var inspelad i Bangkok gjorde den bara bättre. Det var även med en låt jag tyckte var riktigt FET, men som jag tyvärr inte alls vet vad den heter. Efter bion drack jag te och Gabriella mjölk för Gabriella gillar inte te, och så åt vi varsin banan och två kanelbullar. Vi pratade om Thailand, där vi båda faktiskt har varit. Sedan började vi prata om andra länder. Vi kom in på resor, att flytta och vad man vill göra efter gymnasiet. Jag klarar inte av att befinna mig på samma ställe för länge, jag blir så fort less. Och jag hatar vanor, att göra samma sak dag efter dag. Vill göra nya saker mest hela tiden; upptäcka, lära, möta, se. Även förändra och hjälpa. Jag låter kanske bortskämd, men jag tror att det är så jag är bara. Så fort jag får chansen, så ska jag arbeta som volontär och ta hand om föräldralösa barn, flytta till ett randomställe och jobba på en bar om nätterna, komma in på en utbildning för modern dans i en europeisk storstad, tågluffa. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0