Måndag 6 juni

Idag har jag ätit som för två, eller kanske tre. Måste börja behärska mig för magen min mådde inte alls bra mot slutet. Champinjonspaj, äppelpaj, prinsesstårta, kanelbullar, chokladbollar, scones, pommes, coke, kaffe, mormorsaft och kolakakor. Oj oj oj. Tack för alla presenter! Fick saker som två fina klänningar, såpbubblor, parfym (outdoor shower fresh, mums), skiva, tygkasse,  sportbehå, presentkort på bokia och kicks och även pengaaaar. Har blivit rik, vill du hångla?;) Haha. Imorgon ska jag hjälpa till med lösögonfransar och diverse fix inför den stora balen. Oooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: din julia

så himla fin är du clara. saknar dig.

grattis igen.

och måste säga. i förra inlägget där du laddade upp bilder. du har på dig en vit skjorta, hur snyggt som helst! I just need 2 say that. puss

2011-06-09 @ 21:06:24
URL: http://juliaamanda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0