Onsdag 19 januari

Fem bra saker som inträffat idag:

Fin fullmåne.
Min nya kanebo-mascara sitter fint på mina ögonfransar.
Kvinnan på bussen som sålde godis spred på en doft av vanilj.
När jag rullade in i Skellefteå besökte jag vår mysiga smågrupp på EFS och fick träffa så många fina vänner, som bjöd på mycket fika och många skrattanfall. Fick dessutom träffa en ny människa som fyller år på söndag.
Letar lägenheter och det går typ kanske bra.

+ En till grej: Kommit på att det ju ligger flera klipp på youtube som jag faktiskt medverkar i. Tänkte dela med mig av dem (trots att jag skäms en aning).



Denna gjordes på våren i nian då vi fick i skoluppgift att resa till Venezuela (på låtsas då).


Då måste jag döda dig.

Då måste jag dränka dig.
Dessa två gjordes på vintern i sjuan. Fråga inte vad vi gör, för det vet vi inte själva.


Denna gjordes på vintern i nian. Jag är den som intervjuar (alltså den tråkiga).


Och den här. Inbrottet, som gjordes hösten 2008.

Själv är jag usel på skådespeleri, men det hindrar mig ändå inte från att göra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0