2 juli

Kul med festival!!! Men nu, fjärde dagen med tjejskrik, dunkmusik och surrande och snurrande karuseller i mitt rum känner jag mig lite less. Men glad är jag ju, hur som helst. Har fått dansa av mig litegrann så nu har min abstinens minskat en aning. Min kropp liksom skriker efter att få dansa ungefär, så känns det. Det känns som att min kropp håller på att förfalla och musklerna förtvina, men jag antar att det inte är så allvarligt egentligen utan att det delvis bara är inbillning. Och blödande skavsår har jag.

Imorgon bitti ska jag till pappas stuga med de två ovan + Eva. Jag ska läsa, springa, äta, sola, flyta i gummibåt, övningsköra och sova. Sooooftish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0