Torsdag 20 januari

I december när det bestämdes att jag fick låna pappas kamera till Thailand (tack pappa!!!) ville jag ju lära mig lite om den, så jag fotade mitt rum en del. Pappa var jättesnäll för han sa: "Om den skulle råka gå sönder får du inte låta dig deppas över det så det förstör resan, tänk på att det bara är pengar." Tidigare hade jag gjort sönder både mammas och min egna, så dum som jag är... Men som tur är existerar inte misslyckanden, allt som händer är lektioner och allt som händer händer av en anledning. Det jag har lärt mig är att nästa gång jag ska på exempelvis en festival ska jag använda engångskamera.

Här kommer i alla fall bilderna:












Här är dock mammas rum.

Och här kommer två bilder, en på en Matilda och en på en Elsa, som åker till Egypten imorgon, ett land som jag gärna vill följa med till.




Kommentarer
Postat av: rassekasse

de var jättefina bilder!

2011-01-20 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0