Måndag 10 januari

Dagen efter att vi hade kommit till Surat Thani åkte vi båt till en ö med namnet Koh Samui. På båtresan slog illamående och spya till i familjen. Men glada var vi ändå för vi befann ju oss i Thailand.

gif maker online






Mina fötter är inget att hurra för, men däremot mina skor. Jag lånade mammas gamla som hon köpt i Indien för tjugofem år sedan. Men tragiskt nog försvann den vänstra av dem ner i en vattenkanal under resans gång... Den högra hänger nu på min vägg som ett minne.


Lyckades fota en snygging utan att han (förhoppningsvis) såg det.


Stranden på Koh Samui.





gif maker online


Jag skrev ner allt vi gjorde tills den dagen jag insåg att det var onödigt, tråkigt och slöseri med tid.






Coca-cola på thailänska.


Det fanns banana shake, kiwi shake, mango shake, mixed fruit shake, strawberry shake och så vidare. Det godaste som finns asså!


Vårat hotell på Koh Samui. Vi sov där fyra nätter.


Vi åkte runt ön för att titta på könsorgan naturen själv skapat. Lustigt. Vi tittade också på ett vattenfall, åkte på elefanter, tittade på elefantshow, på apor, en tigerunge och en krokodil och vi åkte en livsfarlig jeep genom bergen. Har inte kort på allt då det var rätt klurigt att fota.


Kändes lite hemskt att djuren var tillfångatagna för våran skull.






Hundarna var lika fria som katterna. Läskigt till en början då jag trodde att jag skulle få rabies. Men sedan vande jag mig, som tur var.


På julaftonen såg jag ut såhär. Kändes inte det minsta som en julafton. Öppnade en liten julklapp jag fått av Sofia innan jag åkte, innehållandes bland annat två skumtomtar. Förutom dem åt jag två pepparkakor. Annars massa shakes och kryddig thaimat.





Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Elsa.

Haha, älskar att du fan är bäst på att fånga snyggingar på bild...försökte i London, tror han märkte och den enda bilden man ser hans ansikte på är helt fuckad, eller han ser helt fuckad ut.

Men han var ju jävliigt fin å titta på, whit a cigarett and everything!

2011-01-11 @ 19:41:58
URL: http://monberetrouge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0